iPad szerviz szolgáltatásaink:
iPad mini, iPad mini 2, iPad mini 3, iPad mini 4, iPad mini 5, iPad 2, iPad3, iPad 4, iPad 5 (2017), iPad Air, iPad Air 2, iPad Air 3 (2019), iPad Air 4 (2020), iPad 9,7 (2017), iPad 9,7 (2018), iPad 10,2 (2019), iPad 10,2 (2020), iPad Pro 9,7″ (2016), iPad Pro 10,5 (2017), iPad Pro 11 (2018), iPad Pro 11 (2020), iPad Pro 12,9 (2015), iPad Pro 12,9 (2017), iPad Pro 12,9 (2018), iPad Pro 12,9 (2020), iPad Pro 11 (2021), iPad Pro 12,9 (2021) javítás iPad szerviz részlegünkben.
Bővebb információkért kattintson a megfelelő képre.
Az Atlantis iPhone szerviz a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott. Bármilyen típusú iOS készüléket gyorsan, szakszerűen javítunk 6 hónapos garanciával. Szakmai tapasztalatunk mellett versenyképes árakkal és minőségi kiszolgálással várjuk meglévő és új Ügyfeleinket! A törött vagy hibásan működő esetleg egyáltalán nem működő készülékek javítása, alkatrész cseréje mellett szoftveres segítséget is nyújtunk iOS rendszerek használatával kapcsolatban, az iPhone használatának alapjaitól kezdve akár az összetett rendszer integrációs feladatokig is. Ügyfeleink leggyakrabban a kijelző és hátlap, valamint az akkumulátor cseréjének igényével keresik fel iPhone szervizünket. Az iPhone készülékek javításához szükséges raktárkészlettel rendelkezünk, így a legtöbb javítás a bonyolultabb esetek kivételével szervizünkben kényelmes körülmények között megvárható. Kívánság szerint természetesen biztonsági mentést is készítünk a leadott eszközről még a javítás előtt, hogy biztosítsuk a lehetőségét annak, hogy ugyanott folytassa az eszköz használatát ahol abbahagyta. Honlapunkat és szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük ügyfeleink visszajelzéseit is figyelembe véve.
iPad szerviz áraink
iPad szerviz futár szolgáltatás
Hasznos információk: iPad
Gyakori kérdések
Miért jó választás az Atlantis iPad szerviz?
Gyorsak vagyunk, pontosak, minőségi alkatrészekkel dolgozunk és minden javított készüléket szükség szerint tesztelünk. A rossz készüléket nem küldjük tovább, helyben javítjuk: így az első perctől szakértő kezekbe kerül a készülék. Dinamikusan fejlesztjük szolgáltatásainkat, ügyfeleink érdekét tartva szem előtt. Szakmai tapasztalatunknak köszönhetően szervizünk nem csak az Apple termékek javítását, hanem azok szoftveres támogatását is vállalja.
Mennyi idő alatt készül el egy hibás készülék?
A javítások egy részét raktárkészletről 24 órán belül el tudjuk végezni. A szerviz terheltsége miatt vagy speciális problémák esetén elképzelhető a hosszabb várakozási idő is, de mindig szem előtt tartjuk ügyfeleink igényeit.
Mennyi garancia van a javításra?
Minden beszerelt alkatrészre 6 hónap garanciát adunk.
Az iPad készülékem nagyon gyorsan lemerül. Mi lehet az oka?
Az iPad 2/3/4-nél az Apple gyárilag egyöntetűen 10 óra készenléti időt ígér a Wi-Fi-n keresztül történő internetezésre, videó nézésre, és zenehallgatásra. 3G/4G használata mellett egy órával kevesebbet kb. 9 órát vehetjük igénybe készülékünket. Az iPad-eket számítógépre kötve USB-n keresztül nem lehet megfelelően feltölteni, csak a hálózati töltőjével. Szervizünkben ingyenesen felmérjük az iPad akkumulátorának állapotát! Szükség esetén pedig cseréljük az alkatrészt.
Vízbe esett / nedvesség érte az iPad készülékemet. Mit tegyek?
Legyen bármelyik Apple termék: ha nedvesség érte, azonnal ki kell kapcsolni! A vízbe került készülékek szétszedéséhez szükséges eszközök ritkán állnak rendelkezésre az adott pillanatban, ezért mielőbb ajánlott a terméket a szervizbe eljuttatni. Ha ez nem megoldható, akkor sajnos megvan az esély arra, hogy a folyadék megrongálja az érzékeny belső alkatrészeket.
Gondjaim vannak az iCloud használatával. Kihez fordulhatok a kérdéseimmel?
Ha nehezen barátkozik meg az iCloud működésével, bátran forduljon hozzánk! Az iCloud használata segítségére lesz abban, hogy bármely eszközt is használja, ugyanaz a levelezés, címlista, naptárbejegyzés vagy dokumentum jelenjen meg a képernyőjén.